10 Temmuz 2014 Perşembe

Moshos Garden Shea & Lavanta El ve Vücut Kremi


Merhabalar... :)

Bugün konuğum meşhur Moshos Garden'ın She & Lavanta el ve vücut kremi.
Krem kavonozda satılıyor kıvamı katı görünsede elinize sürdüğünüz gibi eriyor.
Kıvamından dolayı uzun süre gidecek bir krem.


Eğer cildiniz kuruysa bu ürün sizin için ideal.
Elime sürdüğümde elim çok aşırı parladı zaten cildim yağlı bi de krem eklenince görüntü yukarıdaki gibi oldu. :)
Ben de peçeteyle hafif parlaklığını aldım ama ellerimin yumuşaklığı ona rağmen gitmedi verdiği yumuşaklığı çok sevdim.
Bu krem tırnak etlerimi öyle bir yumuşattı ki etlerimi hiç kesmeyen ben hafif itmeyle etlerimden kurtuldum.
Tırnak etleriniz için bu ürünü kesinlikle denemelisiniz. 
Ben de her tırnak bakımımda tırnak etlerim için bu ürünü deneyeceğim.
Nemlendirmek için her zaman kullanacağım bir ürün değil çok yağlı geldi bana ama bakım yaptığım zamanlarda bunu kullanacağım.
Bir de kokusu var ki ben kokusunu sevemedim. :/ Aslında organik ürün kokuyor dolu dolu ama nedense ben sevemedim. :)

Organik bakımı seviyorsanız ve bu ürünü de denemek isterseniz buyrun sitesine http://moshosgarden.com/
Ben de çok konuşulan kil maskesini denemek istiyorum. 

Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. :)
Sevgiler...

1 yorum :

  1. Blog Keşfi Etkinliği sayesinde geldim , izlemeye aldım , G+ Çerçevelerime bile ekledim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.