25 Şubat 2014 Salı

Dermokozmetik.com'dan 75 TL'lik Hediye Çekilişini Kazandım, Siz de Kazanmak İster Misiniz ?

Arada şansım tutuyor işte... :)
Kazanan 6 kişi olacaktı o 6 kişiden biri de ben oldummm. :)

Bakım Blogunun yaptığı çekilişe katıldım ve kazandım.
Siparişimi cumartesi öğleden sonra verdim, bugün elimde oldu. 
Henüz kullanmadım o yüzden ürünleri yorumlayamam ama sizinle paylaşmak istedim daha sonra ürünlerle ilgili yorumumuda paylaşıcam. 



Temizleme jelim hediye gelmiş ♥
5 lirada kargo ücreti vardı.
75 lira üstünü kendim ödedim ve ürünlerimi aldıımm.

Blogger arkadaşlarımdan okuduğum yorumlara dayanarak bu ürünleri seçtim. Umarım işe yarar. :)

Yeni bir çekilişi daha var bence şansınızı deneyin, buyrun link

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.