30 Ocak 2014 Perşembe

Twitter'da Askıya Alınan Hesabı Açtırma

"Twitter Hesabım Askıya Alındı Nasıl Açtırabilirim" diyenler için bu yazıyı hazırlıyorum, KESİN ÇÖZÜM diyebilirim gönül rahatlığıyla. :)
Adım adım hiç bilmeyen birisine anlatır gibi anlatıyorum ki sorun yaşayan olmasın.

Bu adımları yapmadan önce, AYARLARA girip / UYGULAMALARA gelip kullandığınız uygulamaları kaldırmalısınız. Bunu yaptıktan sonra aşağıda ki adımları uygulayabilirsiniz.

Twitterımıza girdiğimiz de ilk olarak alttaki yazıyı göreceğiz zaten.
1) Resimdeki işaretlediğim yere yıklıyoruz;

Tıkladıktan sonra açılan sayfada;
2) Aşağıda işaretlediğim (here) yazıya tıklıyoruz.

Veee geliyoruz oluşturacağımız bilet yazısına. 
Direk burada vereceğim yazıyı kopyalayıp yapıştırabilirsiniz. (:
Tabii İngilizcenize güveniyorsanız kendiniz de bir bilet oluşturabilirsiniz.
Dolduracağımız alanlar ve dolduracağımız yazılar;

Regarding: "Suspended account"'u seçiyoruz. (seçili olarak o gelir zaten)
Subject: "About My Account" yazıyoruz.
Description of problem: "Hi,
I want my twitter account reopened.
Best Regards" yazıyoruz.

Full name: Twitterda kullandığınız ismi buraya yazabilirsiniz ben öyle yapıyorum.
Twitter username: Buraya kullanıcı adınızı yazıyorsunuz.
Your email: Buraya twitter hesabınız için kullandığınız mail adresinizi yazıyorsunuz.
Dolduracağımız alanlar bu kadar.
3) Resimlede gösterelim;

Eveeeet. Biletinizi oluşturdunuz. 
Hemen mail adresinize giriyorsunuz çünkü twitter size uzuunn bir mail gönderecek.
O mailede şu cevabı yazıyorsunuz;
I deactived my account by mistake. I want to reopened. Please help me!
my twitter username: kullaniciadiniz
my email address: email-adresiniz

Bu cevabınızdan sonra da yine bir mail gelebilir bana bazen oluyor ona da yukarıda ki cevabı yazıp yollayabilirsiniz. 1 gün içinde açılacaktır. (:
Defalarcada askıya alınmış olabilir hesabınız yine de açılıyor bilginize. :)



Twitter hesabım askıya alındı / Twitter hesabımı nasıl açabilirim / Twitter hesabımı açmak için örnek bilet / Twitter hesabımı açmak için örnek ingilizce bilet


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.